۱۳۹۱ تیر ۱۵, پنجشنبه

برنامه سیاسی آیت الله خمینی با برنامه حزب توده مطابقت دارد

نورالدین کیانوری، دبیر کل حزب توده


 

برنامه سیاسی آیت الله خمینی با برنامه حزب توده مطابقت دارد

حزب توده با انتشار بیانیه‌ای در پاریس اعلام داشت که برنامه سیاسی آیت الله خمینی در مرحله کنونی برای پیشرفت جامعه ایران با برنامه حزب توده «مطابقت» دارد. حزب توده در این اعلامیه اعلام می‌دارد که ابتکار آیت الله خمینی را برای تشکیل یک شورای انقلاب اسلامی تایید می‌کند.

حزب توده بیانیه‌ها و اظهارات آیت الله را در محکوم کردن مداخله آمریکا و تشکیل یک جمهوری بی‌طرف و غیر متعهد را تایید می‌کند و اعلام می‌دارد که برنامه سیاسی آیت الله خمینی در مرحله کنونی برای پیشرفت جامعه ایران با برنامه حزب توده «مطابقت» دارد.

 

در اعلامیه اضافه شده است که تنها با اتحاد و همبستگی همه نیروهای ضد امپریالیستی و هوشیاری ملت می‌توان نقشه‌های مکارانه امپریالیسم را نقش بر آب کرد و از خطر یک کودتا در کشور جلوگیری نمود. در صورتی که امپریالیست‌ها، رهبران رژیم ضد ملی و ضد دموکراتیک و ستاد ارتش در صدد دست زدن به توطئه تازه‌ای باشند این توطئه را تنها با کمک ملت مسلح می‌توان شکست. حزب توده تایید کرد از هر دولتی که خط مشی سیاسی آیت الله را آنطور که در مصاحبه‌های خود تاکید کرده‌اند به کار بندد، پشتیبانی خواهد کرد.

۱ نظر:

  1. دوست من،
    این سخنان ضدکمونیستی‌ات را می‌شناسم. این ترسهایت را می‌شناسم. این وقایعی را که گاه تحریف شده و گاه انتخاب شده از تاریخ معاصر ایران در این وبلاگ جمع کرده‌ای می‌شناسم. واین «ترس از سرخ‌ها» را که به مدت هفتاد سال جامعه آمریکا را به کمونیسم‌گریزی و تفتیش عقاید در قالب «دادگاه مک‌کارتی» کشانید می‌شناسم. قماش حزب توده و چریکهای فدائی خلق اکثریت را هم که آنها را مطابق میل خودت «کمونیسم ایرانی» مینامی می‌شناسم....
    حال تو هم اگر می‌خواهی به راستی با کمونیسم و سوسیالیسم ایرانی آشنا شوی و آنرا بشناسی، حتی اگر بخواهی با آن دشمنی کنی (زیرا خوب شناختن دشمن نخستین گام پیروزی تو است)، سری به وبلاگ زندیک (www.zendic.org) بزن، کتاب اطلاعات و ماهیت ارزش را دانلود کن و بخوان، مقالات پرونده اینشتین را بخوان، و نقد یک دنیای بهتر را نیز بخوان.
    وگرنه هر بینندۀ آزاداندیشی در این وبلاگت تو را نه جویندۀ حقیقت، بلکه فردی قلمداد خواهد کرد که در آلودگی‌های تبلیغات ضدکمونیستی سازمان امنیت امریکا به‌دام افتاده و آنرا به‌جای روشنگری درباره تاریخ معاصر ایران (که عملی بسیار لازم و ضروری است) اشتباه گرفته است.


    در اینباره من قضاوتی شخصی خواهم کرد: اگر این کامنت را در وبلاگت منتشر کردی، خواهم دانست که به‌راستی جویندۀ حقیقت هستی و خطای ذهنی‌ات درباره سوسیالیسم ایرانی قابل بحث و تبادل‌نظر است. وگرنه تو را مزدوری دیگر از مزدوران متعدد «مک کارتی» قلمداد خواهم کرد و مرا هرگز با مزدوران سخنی نیست.
    انتخاب با خودت است عزیز
    با عشق و دوستی
    زندیک

    پاسخحذف